10 نکته بسیار مهم برای بهبود رتبه الکسا یک وب سایت

الکسا چیست؟

الکسا محصولی از آمازون است که با توجه به عملکرد آنها ، رتبه وب سایت ها را حفظ می کند.

در مورد وب سایت ، تعداد روزانه بازدید کنندگان در بازدید و بازدید از صفحه ، رتبه الکسا در وب سایت ها را تعیین می کند.

ترافیک بیشتر = افزایش در رتبه بندی الکسا

مهمترین بخش رتبه بندی الکسا ، دادن ارزش بیشتر به جستجوی ترافیکی است که از یک وب سایت عبور می کند. این بدان معناست که ، وقتی بازدید کننده هایی که نوار ابزار الکسا را ​​در مرورگر خود نصب کرده و از سایت شما بازدید کنند ، رتبه وب سایت شما افزایش می یابد.

نکات مهم برای بهبود رتبه الکسا یک وب سایت

1. محتوای با کیفیت بنویسید

همانطور که می دانید محتوا قسمت اصلی هر وب سایت است. اگر برای هر وب سایت و همچنین ارسال ها از مطالب غیر تکراری استفاده می کنید ، قطعاً بهبود رتبه الکسا شما بهبود می یابد. می توانید در مورد " چگونگی نوشتن محتوای دوستانه SEO " اینجا مطالعه کنید.

محتوای منحصر به فرد = رتبه بندی موتور جستجو (بهبود یافته) = رتبه بندی الکسا بهبود یافته است

در واقع موتور جستجو عاشق محتوای منحصر به فرد هر وب سایت و ارسال های آنها نیز هست. اگر محتوای شما بی نظیر باشد ، رتبه بندی موتورهای جستجو بهبود می یابد و اگر رتبه موتورهای جستجو بهبود یابد ، Alexa نیز بهبود می یابد. 

محتوا پادشاه است
2. نوار ابزار Alexa را نصب کنید

این بهترین راه برای بهبود رتبه الکسا است زیرا تمام بازدیدهای شما به وب سایتهای شما در رتبه شما منعکس می شود. این برنامه شامل مسدود کننده پاپ ، جعبه ورود موتور جستجو ، پیوندی به سایت amazon.com و اطلاعات مربوط به رتبه بندی فعلی الکسا است. 

نوار ابزار الکسا
3 . با کلمات کلیدی مرتبط که باعث ترافیک سایت شما می شوند کار کنید

برای ارتقاء رتبه سایت خود در الکسا ، باید با کلمات کلیدی هدفمند ، مرتبط و واگذاری ترافیک کار کنید. توصیه می شود قبل از پیشروی برای ارتقاء وب سایت خود ، به جستجوی کلمات کلیدی بروید. برای توسعه محتوای با کیفیت غنی ، شما باید کلمات کلیدی را هدف قرار دهید. بسیاری از ابزارهای رایگان (مانند  Google Ads ) برای یافتن کلمات کلیدی مربوط به دامنه های مربوطه بصورت آنلاین در دسترس هستند. شما حتی می توانید ابزار دشواری کلمات کلیدی Alexa را امتحان کنید  .

ابزار کلمات کلیدی الکسا
4- ارسال مطلب

مفیدترین و مهمترین قسمت ارسال مطالب با کیفیت است به طوری که شما بیشتر و بیشتر از موتور جستجوی ترافیک استفاده خواهید کرد که به شما در بهبود رتبه الکسا به راحتی کمک می کند.

در اینجا ، پیوندهای خوب به معنی = آیا لینک های برگشت را دنبال می کنید.

پیوندهای Dofollow (در حال افزایش) = روابط عمومی (افزایش)

روابط عمومی (در حال افزایش) = وب سایت به اندازه کافی قادر به حمایت مالی ، بازاریابی وابسته و غیره است.

5- شبکه های اجتماعی

در واقع ،  شبکه های اجتماعی  تعداد بازدید کنندگان به وب سایت های شما را به ارمغان می آورد و با توجه به افزایش تعداد رتبه الکسا بازدید کنندگان قطعاً بهبود می یابد. انواع وب سایت های شبکه های اجتماعی وجود دارد که به شما کمک می کند تعداد بازدید کنندگان را بدست آورید:

  • خوشمزه - لذیذ
  • اخبار

بنابراین ، اگر اوقات فراغت دارید ، باید این کار را انجام دهید 

6. ارسال وب سایت ها / وبلاگ به موتور جستجو و راهنمای

فهرست وبلاگها وب سایتها و مقصد مجلات آنلاین را طبق کلاسهای مشخص نشان می دهد. هنگامی که وب سایت شما توسط فروشگاه مورد تأیید قرار می گیرد ، می توانید به عنوان دارنده یک صفحه وب مجله وب مشخص شده در مسیر باشید. این حرکت را در سایت شما به ارمغان می آورد و به ارمغان می آورد اتصالات ورودی. 

7. کار بر روی لینک های با کیفیت

برای رتبه بندی به دنبال تولید بک لینک های بیشتر و با کیفیت بسیار زیاد توسط کارشناسان پیشنهاد می شود. بک لینک ها با کیفیت به موتور جستجو کمک می کنند تا قدرت و کیفیت سایت شما را به وضوح مشخص کند. در نتیجه باعث افزایش رتبه الکسا سایت شما می شود.

روی Backlinks کار کنید
8- سایت خود را برای نادیده گرفتن رتبه بندی خطاهای مؤثر ، تحلیل کنید

برای افزایش رتبه سایت الکسا باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما به درستی کار می کند ، تمام صفحات وب موجود قابل دسترسی هستند و سایت شما خطایی را ایجاد نمی کند که می تواند مانعی در تلاشهای SEO شما ایجاد کند. موتورهای اصلی جستجو مانند گوگل خطاهای سایت را بسیار عمیق مشاهده می کنند و در صورت مشاهده هرگونه خطایی در صفحه وب سایت شما می تواند در نتایج جستجو قرار گیرد.

برای تجزیه و تحلیل وب سایت یک ابزار حسابرسی پیشرفته  در Alexa.com وجود دارد . یک بار آن را امتحان کنید و خطاهای جدی و سایر موارد فنی را که می توانید برای بهبود رتبه الکسا خود اصلاح کنید ، پیدا کنید.

سایت خود را با ابزار حسابرسی SEO الکسا تحلیل کنید
9. افزایش ترافیک جستجو در وب سایت خود

به دلیل ترافیک بیشتر و بیشتر موتورهای جستجو ، ترافیک وب سایت بهبود می یابد. اگر وب سایت شما  در صفحه اول موتورهای جستجوگر فهرست بندی  می شود ، بیشتر و بیشتر در موتورهای جستجو ترافیک خواهید گرفت که به موجب آن رتبه بندی الکسا افزایش می یابد. 

نکات SEO نیست

  • وبلاگ نویسی مداوم
  • بازدید کنندگان را تشویق کنید تا سایت شما را به اشتراک بگذارند
  • وبلاگ نویسی مهمان
  • فهرست فهرست وب سایت شما

نکات SEO 

  • از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید از کلمات کلیدی در هر یک از عنوان های صفحه وب ، توضیحات ، نام دامنه خود استفاده کنید ( در صفحه SEO )
  • از  تگ های ALT  در تصاویر و پیوندها استفاده کنید
  • از برچسب های مناسب Anchor استفاده  کنید
  • در عنوان متا از کلمات کلیدی استراتژیک استفاده کنید 
  • یک بهینه سازی مناسب در سایت و خارج از سایت انجام دهید
  • بک لینک های خوبی که می توانند در موتورهای جستجوگر سایت شما را در رده های بالایی شلیک کنند. استفاده  ها  بیشتر پیوندها را دنبال می کنند
  • با کمک  کلمات Google Ad یا Microsoft Ad Center ترافیک پولی دریافت کنید  .
10. مهمترین نکات در پایان

من این نکته را طبق اساس تجربه خود مطرح می کنم. توصیه می کنم اگر دارای چندین ابزار هستید و وب سایت خود را به عنوان یک وب سایت پیش فرض در همه آنها نصب کنید ، ویجت Alexa یا نوار ابزار را روی همه مرورگرهای خود نصب کنید. مطالب خود را در حد ممکن در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و هفته به هفته تغییر در رتبه بندی الکسا را ​​مشاهده کنید.

نتیجه

افزایش رتبه الکسا سایت شما نتیجه جستجوهای فعالیت در سایت شماست. فعالیتی که از نوار ابزار الکسا استفاده می کند یک اندازه گیری قابل توجهی در این آهنگ دارد.

ارتباط مستقیمی بین موقعیت یابی SERP و موقعیت الکسا سایت شما وجود ندارد. ارتباط از طریق فعالیت انجام می شود.

در جایی که سایت شما از نظر SERP کاملاً واضح است ، فعالیت بیشتر خواهد شد و موقعیت بهتر الکسا را ​​به همراه خواهد داشت. موقعیت بهتر الکسا بهتر است ، سایت برجسته تر است. بیشتر سایت اصلی است ، فعالیت مهمان بالا است ، که در موقعیت یابی الکسا پشتیبانی بیشتری می کند.

moomeni.comhttps://moomeni.com/improved-alexa-rank/

 

 

https://blog.alexa.com/improving-your-alexa-rank/