آموزش بازاریابی اینترنتی قدم به قدم

اگر مثل من یک بازاریابی آنلاین هستید ، احتمالاً این کار را می کنید.

اما اگر شما جزئی از 99.9٪ دیگر دنیا هستید که از این "چیزهای بازاریابی اینترنتی" بسیار هیجان زده نیستید ، احتمالاً هرگز از این مرد نشنیده اید.

بنابراین ، او با این عنوان در Business Insider چه کاری انجام می دهد ؟

بازرگان

چگونه او به آنجا رسید؟

آیا او ثروتمند است یا چیزی؟ بله ، او واقعاً

این بخشی از زیبایی بازاریابی آنلاین است.

این کودک 21 ساله صدها هزار دلار از سفره آشپزخانه خود بدست آورده است.

دیگر نیازی به شهرت ، مصاحبه های مجله ، بازاریابی آنلاین بازدید از نمایش فیلم یا کلاسهای بازیگری ندارید (می دانید برای بازی در یک فیلم سینمایی بزرگ).

شما هیچ سرنخی ندارید که چندلر بولت باشد . اما او پول زیادی بدست آورده است و به دیگران نیز کمک می کند تا همین کار را انجام دهند.

شرکت او ، مدرسه خود نشر ، به مردم کمک می کند تا کتاب هایی را در آمازون منتشر کنند و از این طریق درآمد کسب کنند.

اگر شما درونگرا ، که یک علت برای جشن است!

کمتر از 20 سال پیش ، برون گرا ها راهی بهتر برای ثروتمند شدن و موفقیت آمدن داشتند.

چرا؟  این شامل یک تن از شبکه.

شما مجبور به استخدام کارمندان و ساختن یک شرکت عظیم بود. یا برای داشتن یک حرفه در زمینه های هنری ، موسیقی ، فیلم و ... مجبور بودید که هر شخصی را در صنعت خود داشته باشید تا شما را بشناسد.

در حالی که ارتباطات هنوز هم بسیار زیاد است ، امروز می توانید آنها را مستقیماً از روی نیمکت خود دریافت کنید ( در مورد من از کف اتاق نشیمن خود ).

به عنوان یک فرد مجزا ، می توانید بعد از کار ، در بعد از ظهرها و آخر هفته های خود یک تجارت عظیم از آسایش خانه خود بسازید.

فکر نمی کنم وقتی می گویم بازاریابی آنلاین عکس شما در زندگی رویاهای شما است ، بسیار چشمگیر بوده ام .

به من اعتماد کن - من می دانستم.

من می خواهم شما به همان اندازه این بچه ها و سرگرم کننده ها سر کار باشید. بنابراین ، امروز شما را با راهنمای بازاریابی آنلاین خود به شما معرفی می کنم.

توجه: حتی اگر در حال سوراخ کردن خرگوش هستید ، هنوز هم می توانید از نمونه های زیر یک تن چیز جدید یاد بگیرید.

اگر به یک موضوع خاص علاقه مندید ، در صورت تمایل به جلو بروید:

تعریف بازاریابی اینترنتی

اگر راهنمای قبلی من در زمینه بازاریابی دیجیتال را خوانده اید ، می دانید که این تفاوت است.

هر مبارزات بازاریابی دیجیتال به طور خودکار یک اقدام بازاریابی آنلاین نیست.

طبق گفته TNMedia ، بازاریابی آنلاین "… هر ابزاری ، استراتژی یا روشی برای معرفی نام شرکت به مردم است. تبلیغات می توانند شکل های مختلفی به خود بگیرند و برخی از استراتژی ها به جای تبلیغات واضح و روشن بر پیام های ظریف تمرکز می کنند. "

آیا نسخه ساده و قطره ای از آن را می خواهید؟

بازاریابی آنلاین هر تلاشی برای پخش کلمه در مورد شرکت شما است که از اینترنت برای دستیابی به مردم استفاده می کند.

اصولاً این کاری است که شما به صورت آنلاین انجام می دهید تا چشم های بیشتری به شما وارد شود ، توجه مردم را به خود جلب کند و امیدوارم در بعضی از مواقع آنها را از شما بخرند.

هفت زیر مجموعه اصلی بازاریابی آنلاین وجود دارد که می خواهم در این راهنما آن را پوشش دهم.

بررسی اجمالی

ما قبلاً در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) صحبت کرده ایم ،  و من به شما تمام جنبه های مهم آن را که باید به درستی برسید به شما نشان دادم .

در کنار سئو ، بازاریابی موتور جستجو (SEM) وجود دارد که به سادگی نسخه پرداخت شده سئو است.

بازاریابان به امید اینکه بتوانند ترافیک (مخصوصاً افراد علاقه مند یا هدایت) را به صفحات فرود محصول خود برسانند ، به Google برای نمایش تبلیغات در نتایج جستجوی خود می پردازند.

سپس بازاریابی محتوا وجود دارد . این جایی است که بازاریابان سعی می کنند تا رسانه ها و مطالب ارزشمندی را برای توزیع به مشتریان احتمالی آینده ایجاد کنند. این نسخه خوبی از بازاریابی آنلاین است که در آن بیشتر سعی می کنید مردم را در خرید گناه کنید.

البته ، شما از قبل بازاریابی رسانه های اجتماعی را می شناسید ، یعنی جایی که شما از یک یا چند کانال رسانه اجتماعی برای برقراری ارتباط با مشتریان ، ایجاد روابط و سپس ارسال آنها به محصولات و خدمات خود استفاده می کنید.

پرداخت به ازای هر کلیک تبلیغات (یا PPC)  مشابه بازاریابی موتور جستجو است ، اما محدود به گوگل و رقبا نیست. اکثر شبکه های رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند تبلیغاتی ایجاد کنید که به طور طبیعی در فیدهای آنها ادغام می شود و به شما امکان می دهد برای کلیک به وب سایت خود پرداخت کنید.

بازاریابی وابسته  نوعی بازاریابی ارجاعی است که در ازای تبلیغ محصولات یکدیگر ، سود خود را با بازاریابان همکار خود به اشتراک می گذارید.

و سرانجام ، بازاریابی ایمیلی وجود دارد که عده ای آن را مدرسه قدیمی می دانند. اما هنوز هم یکی از کانالهای کارآمد است . هنگامی که مشتریان خود اجازه تماس با آنها را به شما دادند ، می توانید در هر زمان به آنها ایمیل بزنید ، ارزش خود را ارائه دهید و از آنها بخواهید که زمان مناسب را بخرند.

در حال حاضر می توانید حدس بزنید که واقعاً بازاریابی آنلاین چقدر بزرگ است. شما می دانید که هر یک از این دسته بندی های فردی چقدر فضای زیادی دارند.

منظورم این است که ، فقط به این فکر کنید که چند سیستم عامل رسانه اجتماعی می توانید بالای سر خود نامگذاری کنید:

Facebook ، Pinterest ، Twitter، Instagram، Snapchat، Tumblr، Google+، YouTube، Periscope، LinkedIn، Reddit، StumbleUpon…

خوب ، شما این نکته را می گیرید.

من می خواهم دقیقاً مانند راهنمای مبتدی ما ، در مورد همه این دسته از مطالب خوبی به شما بدهم ، اما شما را در اطلاعات گسترده ای که در آنجا قرار دارد غرق نکنید.

به همین دلیل در هر دسته از شخصی که کاملاً آن را  در طاقچه خود خرد می کند همراه با چند نکته عالی یک نمونه را برای شما در نظر می گیرم.

آماده. تنظیم. برو

SEO - بهینه سازی موتور جستجو

ناگفته نماند که فکر می کنم Quick Sprout یکی از بهترین سایت ها در هنگام جستجوگرها است  (فکر می کنم ما فکر می کنیم نوع بزرگی است).

راهنمای پیشرفته ما برای جستجوگرها  به تنهایی هزاران اشتراک به دست آورد.

اما ، من به جای صرف یک کل طبقه فریبنده ، می خواهم شما را به کسی که یک نینجا بازاریابی موتور جستجوگر است که مدتی در Quick Sprout برای ما کار کرده است ، به شما یادآوری کنم.

من می خواهم به او اشاره کنم نه تنها به این دلیل که او تمام مهارت های SEO شما به آستین او نیاز دارد ، بلکه به دلیل اینکه وی فوق العاده کم ارزش است نیز هست.

هربار که مقاله ای را می خوانم مانند 15 سئو گوروس که باید برای سال 2015 بدانید " ،  از اینکه وی در آنجا حضور ندارد ، شوکه می شوم.

برایان دین ، با نام مستقل Backlinko ، ممکن است در زیر رادار پرواز کند. اما وقتی Googling را شروع می کنید و SEO را یاد می گیرید ، مجبور خواهید شد که در او وارد شوید.

وی از سایتهای عظیمی مانند ویکی پدیا ، فوربز و Copyblogger پیشی می گیرد ، و وی با مطالعات فوق العاده موردی خود که بر اساس دستورالعملهای عملی و گام به گام برای ارتقاء بازی سئو شما ارائه می دهد ، بر فضای سئو کاملاً تسلط دارد.

 

 

https://moomeni.com/what-is-internet-marketing/

 

https://neilpatel.com/what-is-online-marketing/