دیجیتال مارکتینگ چیست

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
این فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای "رتبه" بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو است ، در نتیجه میزان ترافیک ارگانیک (یا رایگان) وب سایت شما افزایش می یابد. کانال هایی که از SEO بهره می برند شامل وب سایت ها ، وبلاگ ها و اینفوگرافیک ها هستند.

به منظور ایجاد ترافیک واجد شرایط به وب سایت شما ، چندین روش برای نزدیک شدن به سئو وجود دارد. این شامل:

در صفحه SEO: این نوع سئو هنگام جستجوی وب سایت روی کلیه مطالبی که "در صفحه" وجود دارد متمرکز می شود. با تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای حجم جستجو و هدف (یا معنی آن) ، می توانید به سؤالات خوانندگان پاسخ دهید و در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) این سوالات رتبه بالاتری داشته باشند.
SEO off page: این نوع جستجوگرها در هنگام جستجوی بهینه سازی وب سایت خود ، روی کلیه فعالیت هایی که "خارج از صفحه" انجام می شود ، متمرکز شده است. "چه فعالیتی در وب سایت شخصی من نمی تواند بر رتبه من تأثیر بگذارد؟" ممکن است بپرسید پاسخ پیوندهای ورودی است ، همچنین به عنوان بک لینک شناخته می شود. تعداد ناشران مرتبط با شما و "اقتدار" نسبی آن ناشران ، تا چه اندازه بر کلمات کلیدی مورد نظر خود رتبه بندی می کنند. با برقراری ارتباط با ناشران دیگر ، نوشتن پست های مهمان در این وب سایت ها (و پیوند دادن به وب سایت خود) و جلب توجه خارجی ، می توانید از بک لینک های مورد نیاز برای جابجایی وب سایت خود بر روی تمام SERP های مناسب استفاده کنید.
سئو فنی: این نوع سئو بر روی پس زمینه وب سایت شما و نحوه کدگذاری صفحات شما تمرکز دارد. فشرده سازی تصویر ، داده های ساخت یافته و بهینه سازی پرونده های CSS ، همه اشکال SEO فنی هستند که می توانند سرعت بارگذاری وب سایت شما را افزایش دهند - یک عامل مهم رتبه بندی در نظر موتورهای جستجوگر مانند گوگل.
بازاریابی محتوا
این اصطلاح به معنای ایجاد و ارتقاء دارایی های محتوا به منظور ایجاد آگاهی از برند ، رشد ترافیک ، تولید سرب و مشتریان است. کانالهایی که می توانند در استراتژی بازاریابی محتوای شما نقش ایفا کنند عبارتند از:

پست های وبلاگ: نوشتن و انتشار مقالات در وبلاگ شرکت به شما کمک می کند تا تخصص صنعت خود را نشان داده و ترافیک جستجوی ارگانیک را برای تجارت خود ایجاد کنید. این در نهایت به شما فرصت بیشتری می دهد تا بازدید کنندگان وب سایت را به تیم منتخب خود تبدیل کنید.
کتابهای الکترونیکی و چاپگرهای سفید: کتابهای الکترونیکی ، تصاویر سفید ، و مطالب با فرم طولانی مشابه به آموزش بیشتر بازدید کنندگان وب سایت کمک می کند. همچنین این امکان را به شما می دهد تا برای اطلاعات مخاطب یک خواننده ، تبادل محتوا کنید ، باعث ایجاد رهبری برای شرکت خود و جابجایی افراد در سفر خریدار شوید.
اینفوگرافیک: گاهی اوقات ، خوانندگان می خواهند شما نشان دهید ، نه بگویید. اینفوگرافیک نوعی محتوای بصری است که به بازدید کنندگان وب سایت کمک می کند تا مفهومی را که می خواهید برای یادگیری به شما کمک کند تجسم کنند.
آیا می خواهید بازاریابی محتوا را در تجارت خود بیاموزید و بکار ببرید؟ صفحه منبع آموزشی آموزش بازاریابی محتوای مجانی HubSpot Academy را ببینید.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
این عمل باعث افزایش برند و محتوای شما در کانال های رسانه های اجتماعی می شود تا آگاهی از برند ، ترافیک درایو و تولید مسیرهایی را برای مشاغل شما افزایش دهند. کانالهایی که می توانید در بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کنید عبارتند از:

فیس بوک.
توییتر.
لینکدین
اینستاگرام
اسنپ ​​چت
پینترست
اگر در سیستم عامل های اجتماعی تازه کار هستید ، می توانید از ابزاری مانند HubSpot برای اتصال کانال هایی مانند LinkedIn و Facebook در یک مکان استفاده کنید. به این ترتیب ، می توانید به راحتی مطالب را برای چندین کانال به طور همزمان برنامه ریزی کنید ، و تجزیه و تحلیل از سیستم عامل را نیز کنترل کنید.

در کنار اتصال حساب های اجتماعی برای اهداف ارسال ، می توانید صندوق ورودی رسانه های اجتماعی خود را نیز در HubSpot ادغام کنید ، بنابراین می توانید پیام های مستقیم خود را در یک مکان دریافت کنید.

پرداخت هر کلیک (PPC)
PPC روشی برای هدایت ترافیک به وب سایت شما با پرداخت ناشر هر بار کلیک بر روی تبلیغ شما است. یکی از متداول ترین انواع PPC ، Google Ads است که به شما امکان می دهد برای صفحات برتر موتورهای جستجوگر گوگل با قیمتی "در هر کلیک" از پیوندهایی که در آن قرار دارید پرداخت کنید. کانالهای دیگری که می توانید از PPC استفاده کنید عبارتند از:

تبلیغات پرداخت شده در فیس بوک: در اینجا ، کاربران می توانند مبلغی را برای سفارشی کردن یک فیلم ، ارسال تصویر یا نمایش پرده ای ، که فیس بوک برای روزنامه های افرادی که با مخاطبان تجارت شما مطابقت دارند ، منتشر کند.
تبلیغات تبلیغات توییتر: در اینجا ، کاربران می توانند مبلغی را برای ارسال اخبار یا مشخصات نمایه در فیدهای خبری مخاطبان خاص هزینه كنند ، همگی برای تحقق یك هدف خاص برای كسب و كار شما. این هدف می تواند ترافیک وب سایت ، دنبال کنندگان بیشتر توییتر ، درگیری توییت یا حتی بارگیری برنامه ها باشد.
پیام های حمایت شده در LinkedIn: در اینجا ، کاربران می توانند مبلغی را ارسال کنند که مستقیماً برای کاربران خاص LinkedIn بر اساس صنعت و پیشینه خود ارسال شود.
بازاریابی وابسته
این نوعی تبلیغات مبتنی بر عملکرد است که در آن شما برای ارتقاء محصولات یا خدمات شخص دیگری در وب سایت خود کمیسیون دریافت می کنید. کانال های بازاریابی وابسته شامل موارد زیر است:

میزبانی از تبلیغات ویدیویی از طریق برنامه YouTube Partner.
ارسال پیوندهای وابسته از حسابهای رسانه های اجتماعی.

https://blog.hubspot.com/marketing/what-is-digital-marketing